ساعت سه بعدی طرح والار مدل 810

 

ساعت سه بعدی طرح والار مدل 810

 

بدنه این ساعت بطور کامل از استیل ضد زنگ ساخته شده و بند آن نیز از جنس چرم طرحدار می باشد و کیفیت ساخت این ساعت خوب است.

ساعت سه بعدی walar از سری ساعت های جدید می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این هستش که محتویات داخل ساعت از جلو و از پشت قابل مشاهده است. این ساعت دارای دستبند شبه چرم بسیار مقاوم و موتور اصلی بادوام است که سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.

از مشخصات منحصر به فرد این محصول  که ثانیه شمار این ساعت مانند ساعت های اتومات کار می کند.

تصاویری از ساعت سه بعدی را می توانید در زیر مشاهده کنید این از سری ساعت های فش و اسپرت می باشد .

 

 

 

 

در ساخت این ساعت از بند چرم نرم طرح دار با کیفیت استفاده شده است تا در هنگامی که بر روی مچ بسته می‌شود مثل برخی از بندهای چرمی، آزار دهنده نباشد. قاب دور صفحه این ساعت طلایی رنگ و از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش‌های ظریف دارد. صفحه این ساعت دارای طراحی بی نظیر است که در نوع خود متداول و معمولی نیست. لازم به ذکر است که این ساعت مقام در برابر آب در حد شستشو دستان است.

 

ساعت بند چرم طرح walar مدل 810 بالای  130000 تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعت walar می باشد ولی مارک روی ساعت walar ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .

این ساعت مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط گاه ما گرفته شده است .

 

 (این محصول در این گاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نیتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :45000تـومان

 

 

ویژگی های کلیدی ساعت سه بعدی طرح والار مدل 810

جنس بند:چرم نرم
جنس صفحه:استیل ضد زنگ
منبع انرژی باتری
فرم صفحه:گرد عقربه ای
مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست
نوع قفل:سگکی
رنگ:سبز -  قرمز - سفید - قهوه ای   که به صورت رندوم ارسال هواهد شد
ضد حساسیت

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 (این محصول در این گاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نیتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :45000تـومان


عطاری آنلاین | بزرگترین گاه گیاهان دارویی ساعت ,کیفیت ,محصول ,توانید ,صفحه ,walar ,خـريد پستي ,دهید خـريد ,پستي قيمت ,قيمت فقـط ,فقـط 45000تـومان ,بالاترین کیفیت ارسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغ دانشنامه عسل خرید دارو گیاهی ابر کلاس عصر وی آی پی | دانلود رایگان فیلم | دانلود ریمیکس عید نوروز وینا موزیک | دانلود آهنگ جدید موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET آموزش کامپیوتر در منزل